Новини

CoARA - Action Plans

29 квітня 2024 р. відбулася онлайн-зустріч підписантів Угоди про реформування процесу оцінювання досліджень. Протягом року Інститут цифровізації освіти НАПН України, як підписанит Угоди і учасник Коаліції має зобов’язання створити План дій із конкретними етапами виконання узгоджених основних зобов’язань. Для підтримки цього процесу всі підписанти та організації, зацікавлені в підписанні Угоди, були запрошені на інформаційну зустріч, організовану CoARA (Coalition for Advansing Research Assessment).

У зустрічі взяли участь заступниця директора Інституту Ольга Пінчук та завідувачка відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Марія Шишкіна


29 Квітня 2024


Майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

25.04.2024 р. відбувся майстер-клас «Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів сучасного педагога»

28 Квітня 2024


Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

26 квітня 2024 р. відбулася IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», ініціатором та базою якого став Донецький державний університет внутрішніх справ, м. Кропивницький. Інститут цифровізації освіти другий рік поспіль є співорганізатором цього заходу, місія якого в обговоренні актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.


26 Квітня 2024


Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті"

19 квітня 2024 р. на базі МДПУ імені Богдана Хмельницького відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті". Робота здійснювалася за двома напрямами: Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти та у наукових дослідженнях; Інформаційно-комунікаційні технології у загальній середній освіті та у професійній освіті. До складу журі Конкурсу увійшли наукові співробітники нашого інституту: Тетяна Вакалюк, Вячеслав Осадчий, Ольга Пінчук, Олег Спірін, Анна Яцишин.

У Конкурсі, що отримав старт у грудні 2023 року, взяли участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у закладах вищої освіти України та інших країн. 


19 Квітня 2024


Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

18.04.2024 р. відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»


19 Квітня 2024


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

10 квітня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару відбулася лекція Зої Рябової, доктора педагогічних наук, професора, професора кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, на тему: "Науково-методологічні засади організації та проведення експерименту наукового дослідження".

12 Квітня 2024


ІІ Міжнародний цифровий форум – нова платформа обміну досвідом освітян з України та Польщі

9 квітня відбувся ІІ Міжнародний цифровий форум, організований Вищою Школою Економіки (Wyższa Szkoła Gospodarki) (м.Бидгощ, Польща) у партнерстві з Міністерством вищої освіти Польщі, в роботі якого взяли участь близько 60 учасників з університетів та наукових установ Польщі та України.
Доповідачі поділились досвідом використання штучного інтелекту та імерсивних технологій у мистецькій освіти, підготовці архітекторів, оцифруванні культурної спадщини, методами та формами використання імерсивних засобів у вивченні іноземних мов, міжкультурному спілкуванні, обговорили вплив штучного інтелекту на рівність і справедливість в освіті, питання обізнаності з цифровими технологіями дорослих, шляхи подолання цифрової дезінформації та маніпуляції та ін.
З доповідями на форумі виступили Оксана Овчарук, доктор педагогічних наук, професор, заввідділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій та Оксана Кравчина, науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій.

10 Квітня 2024


Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі»

01.04.2024 р. відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Системи навчання і освіти в комп’ютерно орієнтованому середовищі».


4 Квітня 2024


Використання штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти

28 березня 2024 року відбулося перше засідання робочої групи з питань розроблення інструктивно-методичних рекомендацій щодо запровадження та використання штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти. Рекомендації визначатимуть підхід до відповідального, етичного та ефективного використання інструментів генеративного ШІ.

До складу робочої групи МОН України увійшли представники Інституту цифровізації освіти НАПН України Ольга Пінчук, заступник директора, та Сергій Дзюба, аспірант, засновник навчального СТЕМ-центру “Сократ”.


28 Березня 2024


Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень

28 березня 2024 р. співробітники відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Інституту цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України провели вебінар «Інформаційно-цифрові технології для оцінювання результативності педагогічних досліджень» для наукових, науково-педагогічних працівників та аспірантів, який відбувся в межах XV-ї Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти-2024».


28 Березня 2024


Новини 21 — 30 з 625
Початок | Поперед. | 1 2 3 4 5 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Всеукраїнський конкурс на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти

Міністерство освіти і науки України спільно з Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти оголошує Всеукраїнський конкурс на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024». Ольга Пінчук, заступник директора ІЦО НАПН України, увійшла до складу конкурсної комісії. Конкурс проводиться один раз на чотири роки. Початок Конкурсу – 1 жовтня 2024.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.